5 bevált ügyfélszerzési módszer biztosítási alkuszoknak
Az ügyfélszerzés minden biztosítási tanácsadónak napi kihívás. De mi van akkor, ha léteznek olyan módszerek, amelyek nem csak működnek, hanem valóban meg is könnyítik a munkád? Az alábbiakban öt olyan bevált ügyfélszerzési módszer következik , amit biztosítási alkuszként te is bevethetsz – akár már holnap.
1. Írj őszinte, segítő blogcikkeket
Egy jól megírt blog nemcsak SEO szempontból hasznos – segít abban is, hogy szakértőként tekintsenek rád. Írj olyan kérdésekről, amik a valódi ügyfeleidet foglalkoztatják: például milyen biztosítás illik egy friss családhoz, vagy mire kell figyelni utasbiztosítás kötéskor. Ne félj személyes történeteket, tapasztalatokat is megosztani – ettől leszel hiteles.
2. Legyél aktív a közösségi médiában
A Facebookon vagy akár a LinkedInen is érdemes jelen lenni – de nem csak reklámmal. Olyan posztokat érdemes írni, amik valóban segítenek. Egy-egy jól sikerült sztori, ügyféltapasztalat vagy gyors tipp könnyedén megosztásra kerülhet, és akár új ügyfelet is hozhat.
3. Vásárolj előszűrt érdeklődőket a Larime Call Centertől
Nálunk olyan érdeklődőket találhatsz, akik már megtették az első lépést: kitöltöttek egy biztosítási ajánlatkérő űrlapot. Tehát nem hideg hívásról van szó, hanem egy meleg, releváns kapcsolatról. Ezek az előszűrt leadek rengeteg időt és energiát megspórolhatnak neked, ráadásul a konverziós arányuk is sokkal magasabb. Megtérülési kalkulátorunkkal ki is tudod számolni, hogy mennyire érheti meg neked befektetni ebbe a módszerbe.
4. Automatizált e-mailek = kapcsolatépítés könnyedén
Az e-mail marketing akkor a leghatékonyabb, ha nem tolakodó, hanem valóban hasznos. Küldhetsz például évfordulós emlékeztetőket, év végi biztosítási tippeket vagy egyszerűen csak megköszönheted az eddigi bizalmat. Automatizálva ez alig igényel időt, viszont rengeteg pontot szerezhetsz vele az ügyfelek szemében.
5. Keress stratégiai partnereket
Egy jól működő együttműködés egy könyvelővel, ingatlanközvetítővel vagy akár egy autókereskedéssel rengeteget érhet. Ha egymást ajánljátok, mindkét fél jól jár. Az ajánláson keresztül érkező ügyfelek pedig sokkal nagyobb eséllyel válnak hosszú távú partnerekké.
Ne találgass – válassz működő ügyfélszerzési módszert!
Nincs egyetlen tökéletes módszer, de ha kombinálod ezeket a technikákat, biztosan növelheted az ügyfélköröd. Próbáld ki először a Larime Call Center előszűrt leadjeit, és tapasztald meg, milyen, amikor nem neked kell kutatni az ügyfelek után – ők keresnek téged!
📞 Lépj velünk kapcsolatba!
Hívj minket bizalommal, vagy írj nekünk és visszahívunk!
📲 Hívás mostTelefon: +36 30 572 22 93
