...

Mi az a hideghívás,
és még működik-e
még 2025-ben?

A hideghívás fogalma sokak számára egy kellemetlen emléket idéz: egy váratlan telefonhívás, egy ismeretlen értékesítőtől, aki olyan dolgot próbál eladni, amire talán semmi szükségünk nincs. Ennek ellenére évtizedeken át ez volt az egyik leggyakoribb módja az új ügyfelek megszerzésének. De vajon 2025-ben még mindig van helye ennek a módszernek?

hideghívás

Mi az a hideghívás?

A hideghívás egy értékesítési technika, amely során a hívó fél előzetes kapcsolat vagy érdeklődés nélkül keres meg potenciális ügyfeleket. A cél egyszerű: bemutatni egy terméket vagy szolgáltatást, és lehetőleg időpontot egyeztetni, ajánlatot adni vagy azonnali döntésre ösztönözni az ügyfelet. Azonban a digitális korszakban, amikor mindenki személyre szabott kommunikációhoz szokott, ez a megközelítés már nem olyan hatékony, mint régen.

Működik még a hideghívás?

A válasz nem fekete-fehér. Egyes iparágakban még ma is működik a hideghívás, különösen ott, ahol a döntéshozók telefonon elérhetők és nyitottak az új lehetőségekre. Azonban az emberek általános hozzáállása megváltozott. A hideghívások sokak szemében tolakodónak és idejétmúltnak számítanak. A technológia fejlődésével ráadásul egyre több hatékonyabb, pontosabb és ügyfélbarátabb módszer áll rendelkezésre.

A sikeres értékesítés ma már elsősorban az érdeklődők viselkedésén, a megfelelő időzítésen és az adatok okos használatán múlik. A „minél több hívás = több ügyfél” logika helyett egyre inkább a minőség kerül előtérbe a mennyiség helyett.

Mi a megoldás a hideghívás problémájára?

Sok cég úgy próbálja orvosolni a hideghívások alacsony hatékonyságát, hogy kiszervezi az ügyfélszerzési folyamatokat professzionális partnereknek. Ilyen partner a Larime Call Center is, amely a hagyományos hideghívás helyett módszeres és célzott lead generálást kínál.

A Larime nem csupán telefonál, hanem adatvezérelt stratégiát épít a megfelelő célcsoport elérésére. Az ő megközelítésük szerint nem a hideghívás maga a baj, hanem annak rossz, elavult alkalmazása. Ők nemcsak kapcsolatot teremtenek, hanem kontextust, érdeklődést és bizalmat is építenek a megkeresések során. Ez óriási különbség.

Ráadásul a Larime csapata nemcsak felkutatja a potenciális ügyfeleket, hanem gondoskodik arról is, hogy az értékesítők valóban olyan érdeklődőkkel beszéljenek, akik már nyitottak a párbeszédre. Ez nemcsak időt, hanem költséget is megtakarít a vállalkozásoknak.

Készen állsz elfelejteni a hideghívást?

Legyél bármilyen értékesítéssel foglalkozó szakember, egyedi igényeid alapján felkutatjuk számodra a megfelelő közönséget, előszűrjük majd az elérhetőségeiket átadjuk neked. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írj nekünk üzenetet és ingyenes igényfelmérést végzünk, előzetes árkalkulációt készítünk neked, kötelezettségmentesen.

📞 Lépj velünk kapcsolatba!

Hívj minket ingyenes igényfelmérésért bizalommal, vagy írj nekünk és visszahívunk!

📲 Hívás

Számold ki, hogy neked mennyire éri meg!

📊 Előszűrt lead megtérülés kalkulátor

Bejegyzéseink

Lead generálási tippek – 5 bevált módszer, amivel több ügyfelet szerezhetsz

Lead generálási tippek Ezek a lead generálási tippek segítenek neked, hogy több érdeklődőt szerezz...

Mi az a hideghívás, és még működik-e 2025-ben?

Mi az a hideghívás, és még működik-e még 2025-ben? A hideghívás fogalma sokak számára egy...

Hideghívás: Egy szükséges rossz vagy lehetőség?

Hideghívás: Egy szükséges rossz vagy egy lehetőség, amit másra is bízhatsz? A hideghívás az...

Call Center szolgáltatás – Bízza profikra az ügyfélszolgálatot

Call center szolgáltatás vállalkozásoknak Bízza profikra az ügyfélszolgálatot – Call center...

Lead generálás mesterfokon – Larime Call Center

Lead generálás a Larime Call Centerrel Célzott érdeklődők, valódi üzletek A lead generálás a...

5 bevált ügyfélszerzési módszer biztosítási alkuszoknak

5 bevált ügyfélszerzési módszer biztosítási alkuszoknak Az ügyfélszerzés minden biztosítási...

Minőségi leadek: miért fontosak, és hogyan szerezhetjük meg őket?

Minőségi leadek: miért fontosak, és hogyan szerezhetjük meg őket? A vállalkozások többsége ma már...

Előminősített érdeklődők biztosítási alkuszok számára

Előminősített érdeklődők biztosítási alkuszok számára A biztosítási piacon a siker kulcsa a releváns...

Az előszűrt érdeklődő – a vállalkozás skálázásához​

A hideghívás valószínűleg az egyik legkellemetlenebb része az értékesítési munkának – mindkét...
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.