...

Hideghívás:
Egy szükséges rossz
vagy egy lehetőség,
amit másra is bízhatsz?

A hideghívás az értékesítés egyik legmegosztóbb eszköze. Sokan tartanak tőle, mások profin használják, de egy biztos: aki valaha is próbálkozott vele, tudja, hogy nem könnyű terep. A bizonytalanság, az elutasítás, a kellemetlen csendek mind hozzátartoznak — és ezek miatt sok vállalkozó inkább elkerüli, mintsem belevágjon.

Miért olyan nehéz hideghívni?

A legtöbben nem azért nem szeretnek telefonálni idegeneknek, mert nem hisznek a módszerben. Hanem mert nehéz. Nehéz felvenni a telefont, amikor pontosan tudjuk, hogy a vonal másik végén egy fáradt, éppen mással foglalkozó ember fogad. Nehéz újra és újra végighallgatni az „Épp nem alkalmas”, „Nem érdekel”, vagy a gyors lecsapást, amiből kiderül: nem kérnek belőlünk. A hideghívás nemcsak technikai, hanem lelki megterhelés is. Az elutasítás napi szintű rutin, amit hosszú távon nem mindenki tud kezelni, ezért aztán a telefon sokszor inkább az asztalon marad, a vállalkozás pedig nem bővül a tervnek megfelelően. 

hideghívás

Ráadásul egy-egy kellemetlen szituáció könnyen elveheti az ember kedvét az egésztől:

  • amikor a hívott fél ingerülten reagál,

  • amikor összekevernek egy másik céggel,

  • amikor az első mondatunk után félbeszakítanak,

  • vagy amikor 10–15 próbálkozásból egyetlen érdemi érdeklődő sem születik.

Eleged van? Szervezd ki a hideghívást

A jó hír az, hogy a hideghívást nem kell egyedül csinálnod. Sőt, van, ahol már évek óta ezzel foglalkoznak – nemcsak hatékonyan, de kulturáltan és célzottan is.

A Larime Call Center például pontosan ezt nyújtja: lead generálás mesterfokon, amelynek egyik kulcseleme a professzionális hideghívás. Olyan rutinos operátorokkal dolgoznak, akik tudják, hogyan kell rövid idő alatt bizalmat építeni, érdeklődést kelteni, és akár időpontot is egyeztetni az értékesítők számára. Ez nem sablonos híváslista-pörgetés, hanem átgondolt, előkészített, célcsoport-alapú megkeresés – a vállalkozásodra szabva.

Az együttműködés során:

  • nem neked kell telefonálnod,

  • nem neked kell újra és újra megküzdened az elutasításokkal,

  • és nem neked kell időt szánnod az érdeklődők kiszűrésére.

A Larime rendszere és tapasztalata garantálja, hogy a hideghívások ne bosszúságot, hanem lehetőségeket jelentsenek.

📊 Előszűrt lead megtérülés kalkulátor

Összegzés:

A hideghívás lehet egy stresszes, kimerítő folyamat, de lehet egy profin működtetett leadgenerálási csatorna is. A különbség ott kezdődik, hogy ki végzi. Ha már unod az újabb és újabb visszautasításokat, és inkább azokra az ügyfelekre koncentrálnál, akik valóban érdeklődnek, akkor érdemes átgondolnod a kiszervezés lehetőségét.

Lépj egy szinttel feljebb — és hagyd, hogy a hideghívás ne gond, hanem növekedési lehetőség legyen. 

📞 Lépj velünk kapcsolatba!

Hívj minket ingyenes igényfelmérésért bizalommal, vagy írj nekünk és visszahívunk!

📲 Hívás

Bejegyzések

Lead generálási tippek – 5 bevált módszer, amivel több ügyfelet szerezhetsz

Lead generálási tippek Ezek a lead generálási tippek segítenek neked, hogy több érdeklődőt szerezz erőlködés nélkül​ Akár termékeket árulsz, akár szolgáltatást kínálsz, egy ponton biztosan...

Mi az a hideghívás, és még működik-e 2025-ben?

Mi az a hideghívás, és még működik-e még 2025-ben? A hideghívás fogalma sokak számára egy kellemetlen emléket idéz: egy váratlan telefonhívás, egy ismeretlen értékesítőtől, aki olyan dolgot próbál...

Hideghívás: Egy szükséges rossz vagy lehetőség?

Hideghívás: Egy szükséges rossz vagy egy lehetőség, amit másra is bízhatsz? A hideghívás az értékesítés egyik legmegosztóbb eszköze. Sokan tartanak tőle, mások profin használják, de egy biztos: aki...

Call Center szolgáltatás – Bízza profikra az ügyfélszolgálatot

Call center szolgáltatás vállalkozásoknak Bízza profikra az ügyfélszolgálatot – Call center szolgáltatás vállalkozásoknak A mai versenypiacon az ügyfélélmény döntő tényező. A Larime Call Center...

Lead generálás mesterfokon – Larime Call Center

Lead generálás a Larime Call Centerrel Célzott érdeklődők, valódi üzletek A lead generálás a megoldás, ha eleged van a hideghívásokból, amik rengeteg időt visznek, de alig hoznak eredményt? Naponta...

5 bevált ügyfélszerzési módszer biztosítási alkuszoknak

5 bevált ügyfélszerzési módszer biztosítási alkuszoknak Az ügyfélszerzés minden biztosítási tanácsadónak napi kihívás. De mi van akkor, ha léteznek olyan módszerek, amelyek nem csak működnek, hanem...

Minőségi leadek: miért fontosak, és hogyan szerezhetjük meg őket?

Minőségi leadek: miért fontosak, és hogyan szerezhetjük meg őket? A vállalkozások többsége ma már tisztában van vele, hogy nem elég pusztán érdeklődőket szerezni – a minőségi leadek jelentik azt a...

Előminősített érdeklődők biztosítási alkuszok számára

Előminősített érdeklődők biztosítási alkuszok számára A biztosítási piacon a siker kulcsa a releváns és motivált ügyfelek elérése.  Az érdeklődők megszerzése azonban idő- és erőforrásigényes folyamat...

Az előszűrt érdeklődő – a vállalkozás skálázásához​

A hideghívás valószínűleg az egyik legkellemetlenebb része az értékesítési munkának – mindkét oldalon. Kevesen szeretik, ha ismeretlen számról keresik őket ajánlatokkal, és talán még kevesebben...
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.